Asien resa

24 mars 2019 19:50
Visningar: 116
Hej hej!
Jag är en tjej på 27 år snart, jag har haft tankar länge om att dra ut på mitt andra äventyr i Asien fast denna gång upptäcka andra länder som filippinerna, Bali, kombodja, ja lite gott och blandat. Har inget avgång datum men ut över hösten. Söker någon som också har lust att resa men vill inte göra det själv. Ett plus i kanten om man är i ungefär samma. Ålder.
26 mars 2019 09:35
Vill minst vara borta i 2 månader men allt beror lite på hur mycket pengar jag kommer att ha till resan.
☺️ Vad med dig?
Av Eaz
26 mars 2019 13:41
När hade du tänkt o resa o var? Själv har jag as g planer o landa i Bangkok o sen ta det lite som det kommer som alltid :)
Av Sofia94
27 mars 2019 19:02
Hej! Jag har länge velat göra en backpack resa till Asien! Har aldrig backpackat, men är sjukt taggad på det.
Jag skulle vilja bara borta ungefär 2 månader. Länder jag vill ha med på resan är (ev. Kina för att se kinesiska muren haha)
Annars, Vietnam, Kambodja, Thailand, Indonesien. Men är öppen för annat.
Är 24 år. Skriv gärna :)
2 apr. 2019 00:56
Hej!

Jag heter Clara är 22 (fyller 23 i år) och jobbar på en skola i Norrköping. Jag har också varit supersugen ett bra tag på att åka iväg och har för första gången inga obligationer här hemma under hösten så funderar på att åka iväg!

Har aldrig rest själv och det är en skräckblandad förtjusning måste jag säga, haha. Därför är jag också öppen för att hitta någon skön lirare eller ett gäng och åka med, iallafall till en början :) sen kanske man skiljs åt eller inte.

Min plan är typ Thailand, Laos, Vietnam, Kambodja, Filippinerna, Indonesien, Malasyia och Sri lanka. Har ingen aning om hur länge jag vill vara borta, är ju fortfarande i "funderartagen". Jag vill göra så mycket som möjligt, allt från träffa locals i norr till att gå på full moon party och besöka grottor, tempel, rispterasser osv osv. Så mycket som möjligt helt enkelt!
Men vore superkul om du hörde av dig så kan vi prata ihop oss kanske!!

Min instagram är @claraabell

Hör gärna av dig!!