Asien i februari!

24 sep. 2018 21:06
Visningar: 441
Hej, mitt namn är Evelina, jag är 24 år och bor i Göteborg. Jag har rest en hel del innan och är nu sugen på en ny långresa! Jag vill resa runt i ca 3 månader, har inte riktigt planerat någon rutt än, men besöker gärna t.ex. Thailand, Vietnam, Malaysia, Singapore, Indonesien. Hade mer än gärna besökt Sri Lanka igen och bokat ett billigt flyg till Maldiverna därifrån! Men jag vill helt enkelt bara ifrån Sveriges trista vinter för att sola, bada, festa, äta gott och uppleva nya saker!

Finns det någon här med liknande planer? Hör av dig!
25 okt. 2018 23:41
Hej! Jag har också rest ganska mycket innan och har redan tröttnat på att vara hemma. Går allt bra med jobbet tänkte jag åka några månader i januari/februari. Hade tänkt spendera mer tid i Indonesien, Sri Lanka och som sagt en sväng till maldiverna har jag nästan livat mig själv denna gång😍 hör gärna av dig på min Instagram om det låter intressant! Heter linneklundhansson där
27 okt. 2018 17:44
Hej! Jag heter Klara och är 21 år gammal! Har velat resa sen studenten för över 2 år sen men har inte blivit av. Jag har planer på att resa i mitten av januari och vara borta i 2-3 månader och har även tänkt mig samma länder som du skrivit. Jag bor i Varberg med min kille och syftet med resan för mig är att komma bort från våra dystra vinter och bara ha kul och uppleva så mycket som möjligt! Hör av dig på min instagram om du tycker att det låter bra! Heter klarawallington :)
Av Momsii
5 nov. 2018 23:44
Tjena! Heter Momo och bor i Helsingborg! Var i Thailand föra vintern och tyckte det var härligt att befinna sig i värmen och slippa kylan här hemma. Vill gärna uppelva så mycket som möjligt, massa äventyr, sola, bada, festa och bara må bra! Hade varit skoj att ha en eller flera reskompisar att dela glädjen med. Har tänkt mig samma länder som du skrivit! Dock kan jag bara vara bortrest i 2 månader så hinner nog inte riktigt med alla länder:)
Hör av dig/er om ni tycker det låter bra, Antigen här eller på instagram där jag heter Momo_354
6 nov. 2018 19:33
Hej tjejer! Jag är inne på exakt samma sak som ni är och åker gärna någon gång i början av 2019. Heter @perssonlov på Instagram om någon är sugen på att dra ihop ett härligt gäng eller en duo att åka till Asien med. :) Hör gärna av er!
Av Asjodin
7 nov. 2018 13:52
Hej!!
jag ska åka till Filippinerna 12 februari-14 mars med mina tre kompisar men jag kommer bli kvar för jag ska bara boka enkelbiljett! är jättepå att ses efter det, har rest tidigare i Thailand, Bali, Vietnam och Kambodja. Skulle vilja åka till Malaysia, Singapore och Sri Lanka men är en person som kan följa med på allt, även ställen jag har varit på tidigare.

Det är bara att höra av er till mig så kan vi börja planera lite och även bolla ideér och se vad man vill få ut utav resan, finns på facebook: Alexandra Sjödin eller instagram: aasjodin, kanske lättare att hitta. Kram!
7 nov. 2018 19:41
Hej!
Jag har också planer på att åka till Asien 3 månader ish. Har en biljett bokad 30e Januari från Stockholm till Krabi, planen var att åka med min pojkvän men nu blev det inte så. Vore superkul att åka ett gäng! Kan tänka mig att åka vart som men vill verkligen till Thailand och Indonesien. :)

Finns på facebook och insta
8 nov. 2018 19:15
Hejsan! Reser runt i Asien för tillfället, mina vänner kommer att återvända hem till Sverige den 14 december. Då befinner jag mig på Sri lanka och har inga direkta planer på vart jag ska resa därnäst. Är väldigt sugen på att åka till indonesien men är väldigt öppen för förslag. Jag kommer att resa runt i Asien till och med den 6:e Januari.
19 nov. 2018 09:46
Hej på er!!
Jag heter Miranda och är nyfyllda 20 år. Är jättesugen på att åka någonstans i feb/mars 2019. Stannar gärna några månader. Var en sväng i Asien i början av året och kärade ner mig totalt, så dit åker jag gärna tillbaka, men är öppen för förslag :)

Hör gärna av er, här eller på instagram där jag heter mmirandajonssonn.
Av Majabn
20 nov. 2018 19:25
Hej allihopa!
Jag heter Maja, är 20 år och kommer från Skåne.
Förra våren var jag i Asien i två månader tillsammans med två kompisar. Hade det svingött, men vill testa på att resa på egenhand och träffa nya personer.
Min plan är att åka i januari nästa år och vara borta i 1,5-2 månader.
Mitt syfte med resan är väl detsamma som eran; bada, sola, festa och uppleva nya saker. Hade varit kul om ni vore intresserade av att mötas upp och resa tillsammans!
Jag är helt öppen för förslag gällande resemål 😊

Jag finns på Facebook som Maja Bengtsson Nemrin och insta som majanemrin.
Medlemmen har tagit bort svaret
Medlemmen har tagit bort svaret
21 nov. 2018 18:39
Hej!
Jag blev precis klar med plugget så tänkte också resa runt i 3 månader med start i Januari. Har likt dig rest en del innan och har den här gången inte planerat någon specifik rutt än, men besöker gärna länder som Thailand, Kambodja, Filippinerna, Sri Lanka (även Maldiverna) och Indonesien så om du har lust att mötas upp i något av länderna skulle det vara riktigt kul!😊

Jag finns på instagram som anton_lundberg