Asien eller Sydamerika i vår från februari 2020

10 nov. 2019 22:34
Visningar: 278
Hej!
Jag heter Katarina och är 27 år. Har knegat på i ett par "framgångsrika" år nu i Stockholm men börjar känna att jag måste bryta det stundtals mörka ekorrhjulet med något meningsfullt och då en härlig långresa till Asien eller Sydamerika - fortf öppen för förslag! Tänker antingen Bali/Filippinerna/Sri Lanka eller Colombia/Costa Rica/Kuba/Belize. Är inte ute efter den typiska party-backpackresan som jag gjorde när jag var 19 utan mer njuta av varje dag, yoga och meditera, upptäcka saker och leva life. Är gärna borta från mitten på februari då mitt vik går ut fram till maj ungefär - om du vill hänga med hela eller delar av resan vore det så kul! Hör av dig så stämmer vi av om vi är en bra match och spånar vidare utifrån det :)
Kram K
Medlemmen har tagit bort svaret
24 nov. 2019 11:23
Hej,

Jag har själv en längtan av att komma tillbaka till Sydamerika. Var nere i Argentina för ett par månader sedan och förälskade mig då i allt från människorna till kulturen och maten. Nu har jag en längtan efter att bege mig ut på en längre resa och gör det gärna tillsammans med en resekompis. Hänger gärna på dig om du väljer Sydamerika under en längre eller kortare period. Praktiserat meditation regelbundet sedan ett år tillbaka och älskar att upptäcka nya platser och kulturer. Hör gärna av dig om du är sugen på att sluta upp. Jag nås på (Logga in för att se e-postadress) eller @henningmartensson på Instagram.

//Henning
4 dec. 2019 10:38
Hej Katarina 😊
Det låter jätte intressant Colombia/Costa Rica/Kuba/Belize.
4 jan. 2020 12:02
Hej!
Jag har en inbokad resa till Colombia den 6e februari!
Kommer att åka helt ensam men vore kul med sällskap, om du vill surra om det så finns jag på Instagram : Linusbajen