Asien 24 Mars- 24 April

20 jan. 2019 14:00
Visningar: 90
Hej!

Jag är en glad 24-årig tjej, bosatt i Stockholm som läser ekonomi och jobbar inom PR. Jag skriver uppsats under våren och planerar att resa till Bali från slutet på mars till slutet på april. Inget är spikat ännu så jag är öppen för att upptäcka andra delar av Asien. Redan varit i Vietnam, Kambodja och Thailand, men aldrig varit i Indien och Kambodja besöker jag gärna igen!

Jag gillar allt ifrån att snorkla, sola och slappa till att festa, vandra och äventyra. Nu letar jag efter härliga och roliga reskompisar som är likasinnade!

Hoppas vi hörs! :)
Av Emmalmw
2 feb. 2019 07:20 (redigerad)
Kul! Jag heter Emma och reser just nu med en kompis i Asien. Vi började vid nyår och har varit i Thailand och Kambodja. Är just nu i Vietnam och ska sedan till Filippinerna. Den 23e mars flyger min kompis hem från Kuala Lumpur medan jag tänkte stanna kvar en månad innan jag ska möta upp min familj på Borneo 20e april.

Jag har tänkt åka till perhenthian Islands (googla för magiska bilder) i Malaysia och hade även velat hinna med surfcamp på Bali eller liknande :)

Lite om mig. Är 23 år och pluggar i vanliga fall på chalmers. Har ett år uppehåll innan återstående 2 åt studier. Glad tjej som älskar sol och bad men även äventyr och att uppleva nya kulturer! En och annan hostel-fest är också kul! Har tagit dykcertifikat i Thailand och vill som sagt gärna testa på att surfa också!

Hade vart skoj att kunna mötas upp på vägen eller liknande :) jag har aldrig rest själv förut så är lite nervös för när min kompis ska åka hem haha.