Årstider?

Av Rawkus
14 juli 2012 21:11
Visningar: 990
Jag har youtubat en heldel och skulle vilja påstå att det är som allra turkosast i havet april, maj?Jag har även sett läckra klipp i feb och hur mycket skiljer sig egentligen ifrån havets färger årstid för årstid?? Jag själv åker dit i slutet utav feb och hoppas ej att jag kommer att bli allt för missnöjd med tanke på hur mycket pengar man har lagt. Någon erfaren person tacksam för svar.
Av Tubbe
14 juli 2012 21:24
Hej

Intressant frågeställning........
Tänk på att program typ Fotoshop kan förvränga verkligheten.

/ Tubbe
Av Tubbe
14 juli 2012 21:41
Ser äkta ut, tänker mest på bilder när de är redigerade.

Men så fin strand, fast nästan folktom ? Ser iof ut att vara filmat ganska tidigt på dagen.

/ T
Av Rawkus
14 juli 2012 21:47
Tubbe precis förstår vad du menar. Nej men Tulum Mexico inkl lyxhotell i Cancun känns väldigt intressant och specielt för oss :-) Maldiverna skulle egentligen bli vårt resmål för vintern men priserna steg lite väl mycket " paradiset på jorden för strandälskare :-) Istället för 10 nätter där blev det istället 13 hehe. Nej, en resa till Maldiverna blir nog vår bröloppsresa tids nog * skratt*

Skulle detta nästintill se så ut på videon när vi är där, så skulle jag helt ärligt bli helt mållös, ärligt talat. Sjukt vackert för alla oss strandälskare!!
Av Tubbe
14 juli 2012 22:04
Absolut en perfekt strand för en bröllops resa vill jag påstå att det är.