All-inklusive i Turkiet.

Av Klara2
15 feb. 2010 09:33
Visningar: 1064
Hur är All-inklusivematen i Turkiet? Min make och jag har bokat en 4-stjärnig anläggning med sådant koncept. Vi är lite nyfikna.
15 feb. 2010 11:28
Hur är All-inklusivematen i Turkiet?

Helt fantastisk! Det turkiska köket är svårt att överträffa! Det finns allt och litet till...
Vi hade all-incl i Alanya på hotel Panorama och det är två oförglömliga veckor. Enda problemet ni kommer att ha är att ni kommer att äta för mycket, men passa på!
Av Klara2
15 feb. 2010 13:21
Det låter ju bra. Vi har haft All-inklusive en gång och det var på gran canaria. Där var maten helt ok, men sådant kan ju variera från land till land. Det är första gången vi är i Turkiet, sen beror det ju säkert lite också på, vilken klass på hotellet man har.
15 feb. 2010 15:33
Det spanska köket är också mumsigt, men jag tycker turkiska är bättre då de har mycket varierat utbud på framförallt kall mat/förrätter. Geggor och röror och så.
Hotell av låg standard erbjuder väl inte ens all-incl?
Av Klara2
15 feb. 2010 22:13
Det har du nog rätt i. När vi bodde på gran canaria och hade All-inklusive, var hotellet vi bodde på värderat i 3+ och det är ju av bra mellanklass. Nu ska vi bo på en anläggning som heter Kerasus beach&spa resort. Det är en 4-stjärnig anläggning, så det blir nog bra.
22 feb. 2010 17:46
Det är svårt att ge en generellt giltig kommentar utöver ovanstående entusiastiska påstående. På femstjärniga hotellen är kvaliteten generellt mycket mycket hög. Det är en fantastisk upplevelse att bli bjuden på så mycket variation av hög kvalitet. På fyrstjärniga hotell varierar nog både kvalitet och uppfattning om vad som skall ingå. Här bör man söka sig till mer specifika svar kring enskilda hotell eller hotellkedjor.
Av Klara2
18 mars 2010 18:28
Vi ska bo på Kerasus beach&Spa Resort i Cesme. Det är kanske någon, som bott på detta hotelloch kan berätta lite om både maten och hotellet i övrigt.
21 mars 2010 14:54
hej vi undrar det samma har också bokat all inclusive på hotell Beach club Doganay också ett fyrstjärnigt hotell