20 årig tjej söker tjej/tjejer att backpacka med :-)

13 juli 2019 20:57
Visningar: 428
Hej! Jag heter Sanna och är en tjugoårig glad och sprallig tjej som bor i Örebro. I vintras var jag i Bali i två månader vilket gav mersmak och nu vill jag ut och göra en liten längre resa där jag besöker flera länder. Jag tänker mig att jag vill vara borta ungefär i 6-7 månader men vill jag stanna längre gör jag det och vill jag åka hem tidigare gör jag det också. Jag tar det lite som det kommer helt enkelt. De länderna jag gärna vill åka till är Sri Lanka, Australien, Thailand, Filippinerna, Vietnam, Malaysia och Cambodja men jag är öppen för andra förslag också.

Jag har under en tid funderat på att åka själv, vilket i sig inte skulle vara några problem eftersom jag är väldigt social och utåtriktad. Jag har ändå kommit fram till att jag gärna vill åka med någon/några andra också då jag tror det blir roligare att uppleva resan tillsammans med någon och speciellt någon man inte känner sen innan.

Ska jag beskriva mig själv skulle jag säga att jag är väldigt glad och positiv, jag är väldigt spontan och jag älskar att festa och träffa nya människor. Jag är inte rädd för att prova nya saker och jag är väldigt lätt att ha och göra med.

Skicka gärna iväg ett meddelande om det låter intressant. KRAM Sanna :-)
24 juli 2019 01:45
Hej! Jag heter Alice & är 19år. Jag vill åka runt i Asien & har inte heller ngn att åka med. Jag är en glad tjej från Göteborg älskar att träffa nya människor & uppleva nya saker. Skriv gärna till mig på insta @aliceengberg om du vill prata vidare.
26 juli 2019 20:50
Hej! Jag heter Bella och jag har planerat att bland annat åka runt i Asien i mitten av hösten men har ingen att åka med. Är social, glad, äventyrlig och spontan. Tycker hela din rutt och plan låter väldigt lik min samt att jag tycker att det låter som att vi är ganska likasinnade! Hör gärna av dig på min Instagram @bellahelge så kan vi prata mer! Kram
26 juli 2019 22:16 (redigerad)
Låter ju skitkul! Är också inne på samma banor 😃😃 min instagram är ddaniellla skriv gärna ! :)
17 sep. 2019 10:21
Hej! Jag är sugen på en liknande resa i början av 2020 och vara borta i ungefär 3 månader! Är sugen på att upptäcka vackra naturplatser, nya kulturer och hitta på äventyr! Skulle vilja lära mig surfa, träffa nya människor, göra utflykter och sola, bada, festa 😄

Hör gärna av dig till mig Klara Biderholt på facebook om du vill! ☺️
Av Alvahed
21 sep. 2019 10:18
Hade också velat dra iväg i början av 2020 då jag känner att jag är trött på att jobb och vill se världen. Har varit många gånger i Thailand, älskar Asien och skulle vilja dra iväg på en längre resa.

Om du fortfarande är intresserad så hör gärna av dig

Insta, @alvahed