Stöd Ukraina

Jimhans blogg

Torsdag 11 September 2008 - Äspered

Vinterresa bokad!

Man hinner inte spendera så många dagar med kompisarna efter skolstarten innan nya resplaner börjar diskuteras. När vi väl bestämt oss behövde vi inte heller fundera mer än några timmar innan flyget var bokat. Det blir Los Angeles! Vi åker den 29 december och kommer tillbaka den 15 januari, så vi har ganska gott om tid att utforska västra USA. Vi ska hyra en bil och planerar bl a att besöka Death Valley, Las Vegas, Salt Lake City och San Diego. Dessutom blir det nog skidåkning i Colorado och kanske en sväng in i Mexiko. Nedräkningen har börjat!
Dela med andra:    

Kommentarer
Gbenskar säger:
Vad skoj!! I Las Vegas måste ni åka på en tripp till Grand Canyon. Jag åkte på en helikoptertur när vi var dit. Helt otroligt fantastiskt var det att flyga in över kanten av kanjonen och få den där hisnande känslan i magen när stupet öppnade sig. Det går att åka landvägen dit också vet jag. Det går utflykter dit och ni kanske kan ta bilen, men jag vet inte hur långt det är. Ni får kolla.
Tänk på att det inte brukar gå att ta en hyrbil över gränsen till Mexiko om ni ska dit.
GB
Postat 2008-09-12 19:16  Anmäl
Lillalinda säger:
Spännande hörredu!
Postat 2008-09-12 18:15  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet