Stöd Ukraina

Ingelaks blogg

Måndag 11 Januari 2010 - Koh Lanta

Vård av sjukt barn eller rättare sagt en väldigt pigg Leo..

Igår slappade vi hela dagen på slow down vilket innebär att Filippa tar manikyr och Leo springer runt i 240 km/h med kompisarna....jag ligger vid poolen och läser, badar och har det allmänt underbart. Avslutade eftermiddagen/kvällen på ocean view....med blåsfisken, skitgubbe och bluff. En underbar solnedgång. Altt vi saknar är en liten pappa.

Har nu varit ute 2 dagar och gått min morgonpromenad, det är Fredrik på skolans förtjänst för han frågar mig hela tiden så det var bara att gå, man vill ju inte vara en Chicken...första dagen var det tungt för då låg de där och bara väntade på mig kändes det som. Hade påk och sand i beredskap plus att jag väntar så jag kan skugga någon annan joggare....gäller bara att inte ta någon atlet som springer för fort :) Undrar vad han tänkte i morse....först gick han snabbt...och då gick jag snabbt...sedan började han springa...och då började jag springa....1 meter bakom....flåsande i nacken. Var säkert en syn...gäller bara att komma förbi planet bar sedan är allt lugnt.

Idag är Leo hemma från skolan, han hade 38,7 i morse...hörde mig för och det är en klassisk vätskebrist symtom....så nu dricks det vatten som bara den igen. Han tog en resorb i morse så nu är han sitt vanliga jag. Har varit så duktig med att tjöta på dem att dricka men igår när han sprang runt glömde jag det....ska inte hända igen.

Nu ringde de från art gallery och sa att mina färger som jag har beställt har kommit...jo jo minsann, har ju alltid sagt att jag vill bli rödvins konstnärinna så här ska målas. Spelar väl ingen roll om det blir singha konstnärinna!!

Var med i volleybollen i morse och det var jätte jätte roligt, jag tror det coola gänget har åkt hem för idag var det helt vanliga människor med, hon som servade på mig hela första dagen log idag. Var med i en timme och svetten dröp. F,låt Ola, gänget vann...du sitter nu på ankeln. Du står dock alltid högst i kurs.

I eftermiddag ska vi åka ner till Lotta och gänget och hälsa på.

Mattias...det ska aldrig hända igen det där med Liverpool.

Kram på er alla
Dela med andra:    

Kommentarer
Maxisaac säger:
vi vill ha fler bilder ! och du måste faktiskt dricka mer (Isaac)
Postat 2010-01-11 16:40  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

- 8 grader
11 år sedan
Nu närmar sig resan.....
11 år sedan
Äntligen
11 år sedan
Två dar kvar / Filippa.
14 år sedan
Hemresan å hej då / Leo
14 år sedan