Stöd Ukraina

Milla1989s blogg

Fredag 13 April 2012 - Halmstad

Väntan!

Kollar mailen typ 10 ggr i timmen nu. Sitter och väntar spännt på att få mer info om flygbiljett, kontrakt osv. Samt om vad jag ska läsa på inför ankomsten till Kreta. Hoppas jag får det idag, annats måste jag vänta heeela lååånga helgen. Haha, jag är sjukt taggad inför Kreta!

Igår var jag superduktig och var ute på powerwalk 2 ggr (totalt 1,1 mil) och sedan spelade jag innebandy på kvällen. Tänkte fortsatt och vara duktig idag och powerwalka igen och eventuellt springa lite. Men alla mina planer gick i kras när jag var på väg ut och känner i benen att det gör så ont att jag knappt orkar gå. Jag har fått benhinneinflammation igen och måste vila idag :( BLÄ, jag som var så taggad på att motionera idag igen!
Men men, jag får göra det bästa av situationen och plugga lite istället :) Förhoppningsvis blir det bättre till imorgon!

Vad händer ikväll då? Jag vet faktiskt inte. Tror det blir en lugn kväll bara med film och mys med Usman,
Fast jag är rätt sugen på mitt vita goda vin som ligger i kylen och väntar... Så vi får helt enkelt se vad det blir ;)

Hej så länge!
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Väntan!
12 år sedan
No more McDonald's!
12 år sedan
Bloggandet gick ju bra!
12 år sedan
Mina första dagar i Alanya!
12 år sedan
Hej hej nervositet!
12 år sedan