Stöd Ukraina

Milla1989s blogg

Onsdag 11 April 2012 - Halmstad

No more McDonald's!

Igår var min sista arbetsdag på donken. För alltid. Kunde inte ha haft ett tråkigare sista skift. Eftersom det var annandag påsk så var inte stan öppet så det var heeeelt dött i stan. Därmed även dött hos oss. Ok, det är skönt när det är lugnt och jag hann prata en del med de som jobbade men det klunde ju blivit lite mer action så att man kunde få uppleva sitt sista pass i riktig McDonald'sanda (dvs fullt ös). Men nu är det över iallafall!

När jag kom hem så "råkade" jag somna och sov i två timmar. Sen städade jag lite i lägenheten och mös massor med Usman. Eftersom jag sovit på kvällen så somnade jag inte förrän vid 4 i morse. Men jag fördrev tiden genom att kolla några avsnitt av 90210 :)

Idag har jag varit på donken och lämnat in mina arbetskläder, nycklar, växelskrin, överfallsalarm, nyckelkort m.m. Så nu är det verkligen slut, verkligen. Sedan begav jag & Usman oss till arbetsförmedlingen där han skulle skriva in sig i hopp om att kanske kunna få även ett dagsjobb i sommar. Efter detta begav vi oss till bibblan där jag lånade böcker om Kreta :) Så nu ska det läsas och pluggas :D

Nu ska jag kolla lite på Playa del sol innan det blir läggdags!

Adiós!
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Väntan!
11 år sedan
No more McDonald's!
11 år sedan
Bloggandet gick ju bra!
11 år sedan
Mina första dagar i Alanya!
12 år sedan
Hej hej nervositet!
12 år sedan