Stöd Ukraina

Milla1989s blogg

Söndag 8 April 2012 - Halmstad

Bloggandet gick ju bra!

Det gick ju väldigt bra det där med att börja blogga.. Haha. Ska försöka skärpa mig!
Det saknas ju en del blogginlägg om kursen i Alanya, men det får jag faktiskt ta och lägga in en annan dag. Slutar ju snart på donken så då har jag mer tid.

Har fått reda på min destination. Jag ska spendera hela min sommar i Rethymnon på Kreta (Grekland)! Jag är sååå nöjd och superglad! Har aldrig varit i Grekland eller Kreta så det ska bli spännande! Men efter att ha läst reportage, bloggar och kollat på bilder kan jag säga att jag redan älskar det!

Imorgon är det sista arbetsdagen på McDonald's. Det är väldigt blamdade känslor inför det. Kommer att sakna alla underbara arbetskamrater! Men hey, ni får ju komma och hälsa på mig på Kreta i sommar! :)
Har jobbat där i 4 år, vilket är ganska lång tid, och nu är det slut! Dags att bege sig in i nästa kapitel!

Jag hoppas verkligen att jag kommer att må bättre imorgon. Fick gå hem från jobbet idag pga sjukdom, men efter att ha sovit hela dagen så känns det mycket bättre!

Nu ska jag kolla på film och sedan sova så jag är pigg och glad imorgon!

Adiós :)
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Väntan!
12 år sedan
No more McDonald's!
12 år sedan
Bloggandet gick ju bra!
12 år sedan
Mina första dagar i Alanya!
12 år sedan
Hej hej nervositet!
12 år sedan