Stöd Ukraina

Ingridhells blogg

Fredag 12 September 2008
Resealbum: Ö-luff 08

Utsikt over Akropolis...

...blir det nu i tva dagar.

Hotell Attalos har en fin takterrass dar man ser ut over hela stan. Vi har gatt runt och kant pa stamningen i Monastiraki och jag kanner att jag verkligen tycker om den har staden.

Igar hade vi en underbar dag pa Agistri. Havet lag som en spegel och tempen var nog en bra bit over 30 grader. Det gick knappt att slita sej darifran. Till slut sa var fingrarna alldeles skrynkliga.
Imorse gick vi ner tidigt till stranden och det var lika spegelblankt. Det kandes lite trakigt att lamna lilla Agistri och aka till storstan. Men nu kanns det jatteroligt att vara har igen!

Imorgon ska vi ga till Filopappos och sitta lange och bara njuta. Bada kvallarna som vi har har ska vi soka upp matstallen dar det spelas bouzouki.

Pa sondag eftermiddag landar vi i Sverige och sa borjar vardagen igen.

Det blir ett hart jobb att fixa alla bilder ocksa;) Har blivit nagra stycken...
Dela med andra:    

Kommentarer
Malbork säger:
Kan inte låta bli att jag får en längtan i kroppen att fara till Grekland. Den där varma kvällsluften i sig, gör bara den, att man längtar.
Ett spegelblankt hav är det nog inte så vanligt i de trakterna.
Hur som haver så är du välkomen hem till det härliga Västerbotten.
Postat 2008-09-13 07:57  Anmäl
Gbenskar säger:
Vad skönt det låter. Kallt och höstlikt är det här hemma så passa på och njut era sista dagar där nere. Ser fram emot dina bilder när du kommit hem.
GB
Postat 2008-09-12 19:24  Anmäl
Akh säger:
Det låter fantastiskt, här har vi sol ca 12-13 grader på dagen, på natten ca +4 grader. Välkomna hem, ser framemot alla dina tjusiga bilder, före skygglapparnas tid, det blir som att resa för mig
Postat 2008-09-12 18:46  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Hej alla!
11 år sedan
Tack detsamma! Jag önskar ett gott nytt reseår!
12 år sedan
Rhodosresa.
12 år sedan
Dan före dan före dan...
13 år sedan
God Jul!
13 år sedan