Stöd Ukraina

Ingridhells blogg

Lördag 13 September 2008
Resealbum: Ö-luff 08

Sa det kan bli...

Att JAG lamnar kameravaskan hemma pa hotellet fanns inte i min varld!!! Men...den grekiska varmen har knackt mej! Trodde jag aaaldrig :) Dessutom ar mina ogon fulla med svett hela tiden...trodde jag aldrig heller var mojligt!! Alltsa sa blir mina linser geggiga och jag sitter har vid datorn och blinkar och trycker nasan mot datorn. Maste vara mer kul att se an den basta sevardhet i Aten...haha.
( Jag har sluppit ha struten idag...)

Det som ar mindre kul..Jag bad Kare Maken ta ett kort pa mej idag. Kunde ju vara roligt att vara med pa bild ;) Vad hander? Jo han far ryggskott! Det tyder pa en ovanlig rorelse for honom, eller hur?!
Det blev ingen middag med bouzouki...bidde picnic i sangen i stallet.
Vi var uppe pa Filopappos och jag borjade fundera pa hur jag skulle fa hem honom. Men det blev inte det varsta , riktiga ryggskottet...bara nast intill. Sa han tog sej hem...

Jag gick en svang ute pa stan i kvall men det kanns inte sa kul. Efter de har raderna sa ska jag ga upp pa taket igen och njuta av varmen en sista kvall och se Akropolis i vackert kvallsljus.Bouzoukin finns kvar... Med tanke pa att jag nastan hoppade jamfota av iver utanfor hotellet imorse sa drojer det nog inte sa lange till nasta besok i Aten...

I
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Hej alla!
11 år sedan
Tack detsamma! Jag önskar ett gott nytt reseår!
12 år sedan
Rhodosresa.
12 år sedan
Dan före dan före dan...
13 år sedan
God Jul!
13 år sedan