Stöd Ukraina

Familyof3s blogg

Torsdag 21 Januari 2010 - Koh Chang

Tjingeling tingeling

Hej allihopa glada skandinaver!!!
Nu kommer det ett litet inlagg fran oss. Allt ar fortsatt bra, Filippa har pa allvar kommit in i den nya tidszonen sen nagra dagar fast hon vaknar tiiiiidigt klockan 7 men hon sover som en klubbad sal hela natten fran kl 21 pa kvallen ungefar. Vi sitter o slappar pa altanen efterat nagra timmar tillsammans med en och annan mygga :( fan varfor lever dom???? Det kliar litegrann fast vi smorjer in oss med medikament och lillan har inte fatt mer an 3 bett sen vi kom hit!

Vi har det varmt och skont, 27-29 pa kvallen och bort mot 35 pa dagen. Igar var det mulet (snopen man blir nar man vaknar) och da gjorde vi en utflykt till en by langst ned pa udden som heter Bang Bao som ar byggd pa palar. Varmt och svettigt och jag holl pa att do pa vagen for det var varsta serpentinvagarna - ork och porkkkkk!! Akte in till White Sand beach oxa haromkvallen och det var ett ok stalle fast vi trivs mkt battre har :)

Idag ar det oxa mulet men solen skiner igenom molntacket sa strax ar det nog sol igen och da blir det ett dopp eller tva och sa lite solbad. Weeeee liiiiike for det ar badkarsvarmt i havet!!! Huden har borjat fa en lite gyllenbrun ton men vi ar langt ifran negers. Det ar nog dax for en behandling idag, kanske manikyr el fotmassage el vanlig massage - avis??!!

Idag firar vi forresten Fiffiloppans 10 manaders dag hurra hurra hurra - jag ska kopa med mig en bit tarta harifran.

Ha det bra allihop, vi mar kanon!
Forresten ursakta att jag inte skriver text kring varje bild men det ar sa ja.la segt nat har nere sa det gar helt enkelt inte.

Forsoker uppdatera sidan pa onsdag el torsdag nasta vecka.

Kram till er alla fran oss
Tjingeling
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

That´s it..
12 år sedan
Heeeeej!!
12 år sedan
Sawadee Kaa
12 år sedan
Allt fint :)
12 år sedan
Snart dax
12 år sedan