Stöd Ukraina

Miffos blogg

Lördag 29 Juli 2006 - Sverige

thailand i september

ja, nu e de klart, resan skall bli av. igår köpte jag den sista resevalutan. resan e betald o jag åker 30 augusti till thailand med finnair, mellanlandning i helsinki.
delar av den här bloggen kan bli på engelska eftersom en hel del ickesvenskar (va ska jag kalla dom då, de e inte utlänningar o de e inte invandrare, de får bli ickesvenskar o jag ber om ursäkt redan nu om nån tycker illa vara).
stavning o sånt blir inte helt korrekt, de e jag för lat för. jag korrekturläser nog inte heller så ofta.

de här e alltså min blogg för den här resan. har inte bloggat tidigare så de en ny upplevelse. ska försöka lägga upp bilder under resan, de e inge löfte utan mer en ambition. kommer de inga bilder får ni se dem senare, då e de hängmatta o snorkel som lockat o sänkt ambitionsnivån.

Hi my non swedish friends. this part is for you. i dont write any introductions for you, you do already know me.pop in here from time to time if you wanna know what i am up to. pictures might come, otherwise you will see them later.
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

resfebern tilltar
12 år sedan
Bombay
15 år sedan
På torsdag e de dax igen
15 år sedan
Shopping
16 år sedan
Hajar som hajar! Sharks!
16 år sedan