Stöd Ukraina

Marans blogg

Tisdag 2 Oktober 2007

Snart på gång igen!

En kortare tripp till Barca är bokad, utan barn, bara gubben och jag.
Barnen vet inget ännu, det kommer att bli lagom glada...

Fotbollmatch kommer det inte att bli, konstaterade jag när jag såg biljettpriset 90€ är inte aktuellt. Det är Espanyol och R Madrid som möts. FC Barcelona har ingen hemmamatch.

Däremot har sonen hemmamatch, så Ishockey får vi se, förra gången vi var nere fick vi hänga med på en bortamatch, det var inte helt fel. Vi fick åka till Puigcerda, det låg jättefint. Synd bara att vi kom fram precis när det blev mörkt, men det var nog vårat eget fel. Vi hade så svårt o få till vem som skulle åka, och hur vi skulle åka dit.

Det slöt med att några valde en fotbollsmatch i en bar och Johnnie fick in mig Stuxa Jonatan o Adam i bilen till matchen. Det ligger precis vid Andorra och Franska gränsen, så vi gjorde en snabbvända över till Frankrike, hoppa ur bilen, tog ett kort på barnen och in i bilen igen och iväg till ishallen.. :o)

Den här gången hoppas jag på lite mer värme och sol. Så man får ta igen sig lite, äta gott och bara njuta av ledighet.
Inte för att jag begriper hur man gör sånt i en storstad. Men stranden kanske kan fungera, ifall solen lyser.
Dela med andra:    

Kommentarer
Hej Maran!
För lite extra tips om Barcelona, kolla in http://www.barcelona-turist-guide.se
mvh
Magnus
Postat 2007-10-19 14:10  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

På gång
14 år sedan
Vi blev rånade!
16 år sedan
Snart på gång igen!
16 år sedan
Vad tyckte vi då?
17 år sedan
Vi fick i varje fall hem pinnen!
17 år sedan