Stöd Ukraina

Anqizs blogg

Onsdag 13 Oktober 2004 - Göteborg

Snart bär det av!!!

OJ OJ OJ!!!!! Nu är det nära till avresan, endast 3v kvar..Wiiiiii :-) Måste erkänna att jag får änna riktiga fjärilar i magen så fort jag tänker eller snackar om resan. Denna gången åker jag iväg själv, men kommer möta upp lite folk på vägen här & där....vilket känns lite tryggt!!

Nu när inte min förra kära reskompis Åsa ska med så blir det ju genast mycket mer att tänka på inför resan. Du, Åsa va ju den som hade alla bra praktiska grejer med, men nu ska jag försöka få med mig allt själv =) Tur att jag har kvar packlistan från förra omgången. Är ju packningen som är det jobbigaste av allt ju, att välja ut dem få & smarta grejerna man ska ha med sig...men lärde mig iaf att man INTE behöver ha så mycket med sig...Man KOMMER att köpa en hel del på vägen. Så ska försöka tänka på det nu denna gången..hmmm.. tja, får la se hur det blir med det:)För nu kommer ju varken mamsen, papsen eller Johanna att kunna ta med en hel del av mina grejer hem,..hehe..får bli att skicka med tåget eller nåt...

Satt precis & kollade på galningen Linda Isaksson på TV4 & hennes "farliga möten" med flodhästen i Sydafrika,..kanske är jag själv nu snart en dag ute på safari bland "the big five" *längtar* =) eller hajsafari skulle va coolt!! Ja,ja..får la se vad man hittar på. Har asså inte så mycket planerat utan kommer ta det hela som det kommer & bara njuta av att slippa alla "måsten" här hemma & göra det jag känner för =)
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Hemma i Sverige igen!
16 år sedan
Inte sa lange kvar nu!!!
16 år sedan
phuket IGEN!!!
16 år sedan
Kambodja
16 år sedan
Laos,Vietnam
16 år sedan