Stöd Ukraina

Mapes blogg

Onsdag 24 Januari 2007

Snacka om vader!!!!!!

Ja nog ar det forunderligt,vad hander pa denna jord???

Nar jag landa i Bangkok mandag eftermiddag kl.1500 lite mulet som vanligt i Bangkok,
men varmt,normalt tar det 1-2 tim att kora hit ner med bil nu tog det nastan 5timmar, pa gr av vadret,det var skyfall himlen var oppen ,jag lovar,pa motorvagen(5filer)
gick trafiken i 20-30 km stod still bitvis,blixtra aska aldrig sett nagot liknande,trafikkaos.
Ambulanser ,poliser, olyckor,efter ca.3-4 mil totalt torrt inget skyfall, sen ater skyfall
Mina milda makter,tankte jag, halv 10 kvall var jag framme,tog mej faktiskt ett dopp i poolen,en kall Singha ,sen i slafen vakna kl.1000 tisdagmorgon,solen lyste himlen
klarbla,man undrar??? de sista 5 dagarna hade det varit regn har,brukar aldrig regna i
januari,sa det ar upp och ner har med.Allt ar toppen som vanligt,tar det lugnt de forsta
dagarna har,sen ska jag faktiskt jobba lite,ha det gott hor av mig Mape
Dela med andra:    

Kommentarer
Candy säger:
jisses amanda. Det var en resa typ alà merete:-) jag är inte det dugg orolig, nu har du plöjd i väg det dåliga vädret. Så när jag kommer är det bara sol och hälighet. Om inte, ja då får jag väl ta regnet oxå.. Här är det kallt som bara den nu. har jobbat över lite nu. kan vara bra. ta ut i ledighet eller pengar. Båda behövs ju. Njut nu och ta livet lugnt. Så sköter vi andra Sverige så länge....Har du klippkort till Thailand nu? Ha det så gött så hörs vi
Postat 2007-01-24 22:40  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet