Stöd Ukraina

Maariiaas blogg

Tisdag 22 Maj 2007 - Koh Phangan

Slacker-life

Sawadeeka!! Har kommer ett litet snabbt inlagg fran Koh Phangan, Thailand. Denna totalt utflummade och supervackra o som FORTROLLAT mig!

Lever det typiska backpacker-slacker-livet och tar dagen som den kommer. Passar mig som handsken! Hittills har jag hunnit med en vecka pa Samui (en blandning mellan lyxhotell med klassen, omoraliska och vidriga elefant/ap/krokodilshower, andlig utveckling med yoga och tempel, grillad barracuda pa en ode o, thaimassage och en massa massa Singha). Vi kom hit till Phangan, ett litet gang pa 5 tjejer (varav tva inte uppskattade slackerlivet utan ville leva lite lyxigare, sa de akte tillbaka till Samui igen). Nu ar vi alltsa 3 eldsjalar kvar. Vi bor i ett ganska sunkigt sk guesthouse for 50 kr natten, men med varsta underbara polomradet och den vackraste tropiska kritvita korallstranden man kan tanka sig!! Forra natten dansades bort barbota till pumpade reggae/trancerytmer pa Haad Rin-stranden (dar alla Fullmoonparties brukar hallas) under manen och stjarnornas sken. Vi hamnade aven pa en totalt spontan och MYCKET intressant bat-tripp runt on igar "The Snoop Dog Boat Trip", med massa aktiviter som snorkling, se fina strander och andra aktiviteter som ocksa tydligen ingick i priset...

Idag ska jag kopa en djembetrumma och flata haret. Och ikvall blir det nagra "buckets" (hinkar som saljs med en flaska sprit, groggvirke, is + ett gang sugror for ca 40 sek.. det ni...! Farligt varre.)



Bara nagra dagar kvar nu. Buaaaa, vill inte aka hem!!! Hit maste jag aka tillbaka. Men garna med mina underbara vanner som jag kan dela allt med... Miss u girls!! Ni skulle alska detta.



May the mighty Jah Jah be with u.

Kraaam!!
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet