Stöd Ukraina

Bippen78s blogg

Fredag 26 December 2008 - Khao Lak

Sista dagen och sjuka!

jaha så var det sista dagen här i Khao Lak. Denna dag började väl inte allt för bra.. Jag fick inte ens behålla den lilla frukosten jag fick i mig.... Jättedålig och sprang upp till rummet och kräktes.. Inte så najs!!! Jag mådde jättekonstigt redan igår och hade ont i magen och fick värmesvallningar i kroppen. trodde nog det var magkatarren som satt fart efter all stark mat och öl varje dag i nästan två veckor.. skrattar..

Vi tog oss ner på stranden ändå.. till vår kompis Vut som har Taj-bar. Där la jag mig och sov på en solstol. Sååå skönt... Det var lagom med sol. Lite molnigt till och från. Sen tog vi oss upp till Bang Niang och mötte Vinny för lite lunch.... Marina och Vinny kände sig oxå jättekonstiga. Som stickningar i kroppen och ont magen. Vi fick i oss lite att äta iaf... eller jag fick i mig en liten bit smörgås och en cola.

Sen blev vi tvugna att åka hem till Hotellrummet och vila. Marina blev jättedålig när vi kom hem. . Jag har på bättringsvägen nu iaf... skönt..

Igår kom vi hem från vår lilla två dagars trip i Tonsai Beach... Ett ställe utanför Krabi. Tog ca 1,5 timmar med bil och sen en kvart med longtail ut. Ett jättemysigt ställe. En backpacker ö typ. Vi festade två dagar och firade jul där. Var 8 pers som åkte ut. blandat svenskar, engelska och Taj. Första dagen paddla vi kanot ut mellan bergen... hel häftigt... Ska lägga ut bilder sen när jag kommer hem... nätet går segt här och vi åker ju i morgon...

Nä nu ska vi försöka göra oss ordning och ta oss ut och försöka få i oss lite middag...

hej så länge....
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Sista dagen och sjuka!
15 år sedan
God Jul
15 år sedan
Söndag.......
15 år sedan
Åter igen en helt underbar dag här i Thailand
15 år sedan
En underbar dag
15 år sedan