Stöd Ukraina

Pimmos blogg

Torsdag 6 November 2008 - Bangkok

Shopping for hela slanten

Idag promenerade vi från brorsan (Ekkamai/Soi 10) till Thong Lo och därifran hela vägen till floden. Där tog vi en snabbåt för 2 vuxna, 1 barn och barnvagn för 5,70 kr till en station vid Bangkok City Inn. Här var mamma rätt rolig, hon fastnade någonstans med foten och flög från båten ner på kajen. Hon skadade sig inte, därför var det så roligt. Vi käkade pa Mc Donald's och promenerade till Chit Lom Central där vi skulle möta min svägerska. Vi var där men kände att det inte var nagot ställe för oss, rätt fina butiker. Vi tog därför Skytrain till National Stadium där vi tokhandlade på MBK. Hur kul som helst. Dit kan jag åka flera gånger. Efter några timmar åkte vi Skytrain hem, slängde ifrån oss sakerna och gick med bror och hans familj till en japansk restaurang i närheten. Jag och Jimmy hann precis äta klart när Jimmy kissade på tygstolen. Vi fick helt enkelt gå hem, jag och Jimmy. Nu håller jag på att packa för våran resa till Hua Hin i morgon, 7.00. Vi kommer att åka förbi det gamla palatset på vägen. Får se om jag kommer åt internet sa att jag kan fortsätta min blogg.
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet