Stöd Ukraina

Fatbats blogg

Onsdag 11 Oktober 2006 - Sverige

nya resplaner med Ester

Nu är hon här, lilla Ester Nova, och vi har börjat vänja oss vid varandra. Och som ett brev på posten kommer förstås resplanerna... Nu är det en av mina bästa vänner, Andrea, som ska disputera 1 december i Wien och har bjudit in oss till festen. Vi vill naturligtvis hemskt gärna åka, men det är av någon anledning hutlöst dyrt att flyga till just Wien. Bratislava vore ett alternativ, men har inte lyckats hitta några billiga resor dit heller. Någon som har tips? (Jag anser att alla resor över 2500 kr/person är lite för dyra... vårt lilla hushåll av timanställda och föräldralediga har en något begränsad budget). Just nu har jag filat ihop en avancerad resplan där vi först åker till London, sover någon natt hos en vän där, sen vidare till Bratislava och hem skulle vi ta antingen via Budapest eller Amsterdam... Vore det bara jag som skulle åka så hade nog biljetterna redan varit bokade, men känner mig lite osäker eftersom det blir första resan med Ester... vi får väl se. Har dessutom inte fått svar från London om det är ok att vi våldsgästar lite där heller, så det kanske går i stöpet ändå.
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Bröllopsresa till Paris
16 år sedan
På måndag - Paris!
16 år sedan
Resten av romresan
16 år sedan
Rom del 1
16 år sedan
Imorgon: ROMA!
17 år sedan