Stöd Ukraina

Raianders blogg

Torsdag 29 Maj 2008 - Stockholm Arlanda Airport

Nu har AVIS tagit sitt förnuft till fånga.

Efter mycket om och men så har AVIS gått med på att betala tillbaka pengarna från min sista bilhyra. Det gick ju inte att läsa någon stans att bilen inte får lämnas tillbaka för tidigt med extraavgift som följd. AVIS ska nu ändra i sina hyresvilkor efter att det uppdagats tack vare mig.
Så tänk på det om någon ska hyra bil från dem i fortsättningen, lämna inte åter billen innan hyrestiden har gått ut.
/Raine
Dela med andra:    

Kommentarer
Gullsing säger:
Jättefint, att du kunde få fart på dom.

Gilla
Postat 2008-06-07 23:13  Anmäl
Fagersta säger:
Bra jobbat. Jag råkade ut för en annan sak på Ösel nyligen. Hotellet hade höjt priserna i den engelska upplagan men inte i den svenska, dom hade inte hunnit sa dom. När jag skulle betala debiterade dom mig det högre priset men jag stod på mig och efter mycket om och men gav dom med sig och jag fick betala efter den svenska upplagan. Det var ju den jag läst i. Skam den som ger sig
Postat 2008-06-03 19:29  Anmäl
Brigitta säger:
Bra att du stod på dig. Står det inget i deras villkor, så kan de inte debitera det.
Postat 2008-06-01 22:51  Anmäl
Make säger:
Vad bra, det lönar sig alltid på att uppmärksamma usla trix. Jag fick också tillbaka pengarna för hotellnatten från Hotels.com då det visade sig att hotellet var fullbokad.

Marjo
Postat 2008-05-29 21:09  Anmäl
Lotz säger:
Grattis! Det maste kannas gott att fa ratt! :-)
Postat 2008-05-29 19:40  Anmäl
Latinpower säger:
Tack för tipset ;o)
//Gabriel
Postat 2008-05-29 17:25  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Tågresa Dresden - Berlin
15 år sedan
Ångbåtsresa på Elbe
15 år sedan
Bastei-bergen
15 år sedan
Trevliga Bad Schandau
15 år sedan
Pirna
15 år sedan