Stöd Ukraina

Petra71s blogg

Söndag 7 November 2010 - Thailand

njuter

hej mina vänner..
det är svårt med att ladda upp foto så det får bli lite senare.
vi njuter av sol bad värme det behöver vi ingen kyla här inte.
vi har nu varit här i ban phe wang kaew i 1 halv vecka ja tiden går
har hunnit bränna mig i solen första dan så klart.
solar badar på vår strand och kim beach så underbart kan ej förklara ni måste vara här för att förstå
detta underbara ställe...firat min man med party på stranden kört moped upptäkt fina stränder
och underbara matställe.. pizza som örjan älskar (min man) ett ny öppnat bageri som jag måste bara
rekomendera Poppies Bakery in mae phim njuter varje gång vi åker dit eller när han levererar färskt
bröd på morgonen..hunnit med sjukuset i rayong är ej rädd för att bli sjuk här inte..jo hade fått lite
myggbett så fick salva och medusin för det... borta nu... marknad i rayong ha ha inget för gubbar
bara vi shoppinggalna fruntimmer... idag har vi firat får vänn jeanette på sin 40årsdag..skulle varit på resturang men tyvärr ligger hennes man med feber och annat vi hoppas han år bättre imorgon.. det blev en tur på moppen för mig och jeanette till marknaden utanför ban phe hon bara njöt av allt och jag me vi var glada att vi ej hade gubbar med oss.. på kvällen fick hon tårta kaffe av oss två fina hulla hulla tjejer...
imorgon laddar vi för en hel dag på koh talu ska bli så underbart med speed båt ut på havet..
ha det gött mina vänner vi höre och ses....
NU SKA JAG NER OCH SLÄNGA MIG I POOLEN OCH EN CHANG SKA DET BLI...
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

njuter
13 år sedan
längtar !!!!!!!!!!!!!
13 år sedan
längtar <3
13 år sedan
mitt paradis!
14 år sedan
snart dax!!!! here we come thailand.
14 år sedan