Stöd Ukraina

Cattis66s blogg

Tisdag 9 November 2010 - Jämtland

Nästa sommars resa inbokad

Nu har jag äntligen lyckats boka in en ny resa, eftersom vi köpte hundvalp i somras blev det ingen resa nu i höst utan jag har fått tråna på internet och bara längta till att valpen ska bli större. Okey, det är mysigt med hundvalp så jag ska inte klaga.

Nu har vi i alla fall bokat en resa till Aten den 28 maj och räknar med att stanna till den 6:e juni, så nu återstår bara den roligaste delen. Vart ska vi åka från Aten?
Eftersom vi aldrig besökt Aten tidigare funderar vi nu på Egina för att kunna göra dagsutflykt till Aten, men jag kikar även på andra öar inte så långt ifrån. Alla tips mottages!!

Det verkar inte finnas så väldigt mycket olika hotell på Egina, men det gör det inte lättare att välja. Vi tänker mestadels ha en riktig slapparresa, behövs efter veckan vi hade i New York i somras. Sola och bada och äte gott, strosa omkring. Det känns viktigt med balkong på hotellet/lägenheten så att man kan koppla av med ett glas vin och en god bok. Pool är inte heller helt fel, men då begränsas utbudet enormt. Kom gärna med ideer alla ni som varit i Atens övärld, vi kanske ska se oss om efter en annan ö än Egina.
Dela med andra:    

Kommentarer
Cattis66 säger:
Valpen tas om hand av våra kära barn, som har lite ledigt från skolorna då, hoppas vi i alla fall:)
Postat 2010-11-09 12:24  Anmäl
Mpc säger:
o vem tar hand o valpen under tiden i aten ? *S*
Postat 2010-11-09 12:11  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Vårkänslor
11 år sedan
Ingen höstresa i år
11 år sedan
Weekend i Stockholm
12 år sedan
Kallt
12 år sedan
Resa med dottern till London 29 sept-2 oktober
12 år sedan