Stöd Ukraina

Cattis66s blogg

Fredag 3 Februari 2012 - Vaplan

Kallt

Usch, idag är det rejält kallt. Termometern visar på -28 grader, så idag drömmer jag mig bort till varmare länder och önskar att vinterns järngrepp över oss släpper snart.
Sitter och funderar över om man skulle försöka boka in en resa till hösten någonstans, problemet är att komma på vart. Gran Canaria är alltid trevligt, men där har vi redan varit några gånger. Kap Verde har jag hört mycket positivt om, men det känns lite långt för endast och vecka. Jordanien är också ett land jag väldigt gärna skulle vilja se.
Men innan jag bokar höstens resor ska vi åka iväg på de resor som redan är inbokade. Berlin sista helgen i april ser jag verkligen framemot, första gången som vi åker dit så kom gärna med tips. Sedan blir det en vecka på Rhodos, ska bli skönt att återse ön och dess befolkning efter 15 år.
Får nog krypa ner i soffan framför kaminen och läsa senaste boken av Tamara McKinley och drömma mig iväg till Australien.
Dela med andra:    

Kommentarer
Joakimn säger:
Kom hem från Caribien, venezuela för 10 dagar sen..fråga mig själv varje dag..varför åkte jag hem??suck
28 gr - 32gr året om..27 gr i vattnet året om..Vi bor i fel land, eller rättare sagt fel klimat. 15- i Gbg i dag
Postat 2012-02-03 10:11  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Vårkänslor
11 år sedan
Ingen höstresa i år
11 år sedan
Weekend i Stockholm
12 år sedan
Kallt
12 år sedan
Resa med dottern till London 29 sept-2 oktober
12 år sedan