Stöd Ukraina

Miilllas blogg

Söndag 2 Augusti 2009 - Helsingfors
Resealbum: Helsinki

Mycket resa

Kom nyss till Helsinki där jag stannar till imorgon då det är dags att hem till Sverige igen. Har aldrig bloggat innan och tycker inte det är så kul att skriva om vad jag gör. Men fick precis en sådan lust att göra just det. Har rest så mycket senaste veckorna att jag kände att jag måste skriva av mig.
Vid detta laget har jag varit väldigt mycket över hela Finland, men ännu blir jag så "förvånad" över hur fin naturen är här. Och det var just detta jag fick sådan lust att berätta för alla. Är verkligen värt ett besök här bara för att se naturen, behöver inte vara länge bara någon dag men defenitivt värt att se.

Senaste 2 veckornas resplaner har varit väldigt späckade och tillbringade i bil mest.

Malmö- Göteborg-Kungälv-Marstrand-Jönköping-Figeholm-Borgholm-Köpingsvik-Kalmar-Ronneby-Malmö-Ronneby-Köpenhamn/kastrup-Helsinki-Joensuu-Kivilahti-Joensuu-Ilsalmi-Joensuu-Helsinki

Har sett väldigt mycket men tror att det blev lite väl mycket. Tillbaka til Malmö imon, men är bara hemma till onsdag morgon då det bär av till Barcelona och sedan vidare till Madrid efter några dagar. Man ska ta vara på alla dagar av semestern ialla fall :)
Ha det bra :)
Dela med andra:    

Kommentarer
Lipet säger:
Helsinki är en underbar stad! Har precis kommit hem därifrån och slås varje gång av renheten och att det är så "kontinentalt". Det känns som om man kommer utomlands fast det är så nära. Mentaliteten är en annan trots att det sägs att finnarna är mer "svåra" än svenskarna! :o)
Postat 2009-08-03 17:15  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Hemkommen från Tallinn
14 år sedan
Sista dagen i Barcelona
14 år sedan
Mycket resa
14 år sedan