Stöd Ukraina

Casademontanas blogg

Måndag 10 Februari 2014

Mot nya upplevelser med buss genom Europa

Nya foton, nya kurser och nya upplevelser på gång! Nästa vecka åker jag buss mellan Köpenhamn och Madrid, med bussbyte i Paris och från Madrid åker jag vidare cirka 6 timmar med lokalbussen direkt till Nerja, En halv dag har jag på mig att strosa runt i Paris, det ska bli mysigt , sist jag var där såg jag på Notre Dame och Eiffeltornet. Återkommer med info om vad jag såg denna gång! Har åkt denna buss flera gånger förut och det är smidigt, lite stel i kroppen blir man efter att ha sovit ombord på bussen. Bara ett enda byte i Paris och det sker på samma busstation. Resan tar ungefär 60 timmar från min dörr hemma i Stockholm till min dörr hemma i Nerja. Jag ska jobba lite i Nerja och Marbella, så jag stannar nog till i slutet av april denna gång. Men framför allt ska jag fira livet! Klättra högt på klätterställningen i lekparken, måla, meditera, mata hemlösa katter,möta nya människor och ta ett glas vin och en tapas! .Snart så är det dags för karneval i Nerja, jättekul att se! Välsydda kostymer av alla möjliga slag. Mellan 27 februari och den 2 mars 2014 är det dags igen för karneval och fest i stan! Det ser jag fram emot.
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet