Stöd Ukraina

Miffos blogg

Fredag 29 September 2006 - Thailand

magen rasade mitt i shoppingen / stomach system shut down in the middle of shopping

at frukost och bestallde den gamla vanliga lemonjuicen (en hojdare, helt torsk pa den har nere). sen var det pengavaxling och ut och shoppa. mitt i shoppingen sa rasade magen ihop. lite stress till hotellet. men med lite resorb sa lugnade det ner sig.
talade med restaurangen nar jag at middag eftersom min lemonjuice helt plotsligt var gjord pa sodavatten och de forklarade att det var kranvatten i juicen pa morronen, darfor rasade magen, fick rabatt.
M o M dok upp med sina polare sa det blev ett par bars, mycket gott snack, sen blev det gonatten for min del.

had breakfast with the usual lemonjuice (it is marvellous, totally addicted to it). after that i changed money and went shopping. in the midst of the shopping my stomach shut down. somewhat stressful way back to the hotell, but after some medication it calmed down.
talked to the restaurant at the dinner since my lemonjuice this time was made out of soda water andf they explained it was tap water in the juice in the morning, hence my stomach troubled me, got a discount.
M o M showed up with their friends so we had a cuople of beers, lots of nice talking, and then i hit the hay.

greeeeeeetings

miffo
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

resfebern tilltar
12 år sedan
Bombay
15 år sedan
På torsdag e de dax igen