Stöd Ukraina

Lindaks blogg

Söndag 17 Juni 2012 - New York

Lördag

Spännande dag. Isak önskan sedan flera år om att få se ett riktigt dinosaurie skelett ska äntligen ske. Patrik och barnen drog till Historiska museet. Jag fick lite egen tid innan jag skulle vara hos optikern. Man kan nämligen inte köpa linser utan ett recept enligt en lag här. Måste säga att så hjälpsamma och trevliga man är här är man inte i Sverige. Så jag kom därifrån med linser och lagade glasögon till Olle. Därefter träffades vi alla vid dinosaurierna. Väldigt coolt hur man har fått ihop dem. Barnen hade gått igenom museet och letat efter "scener" från En natt på museet. Efter det blev det en ny sväng och lång pause i Central Park. Helt underbar park. Sedan lite shopping eftersom vi hittills har trott att väskan snart dyker upp och köpt kläder för nästa dag. Men vi får nog lämna den tanken. I morgon är det dags för att packa väskorna och bege oss mot Orlando. Intensiva dagar blir det.
Dela med andra:    

Kommentarer
Sivan1954 säger:
Vi har firat traditionell midsommarafton först sill o nypotatis sen hembygdsparken.valde att fira altanen härhemma pga av regn på kvällen. Mysigare att vara vid sjön ute vid stugan men inte när det skulle bli regn. Men ni har väl sol o sköna dagar med bad nu.ha det bra krama barnen från oss:)
Postat 2012-06-23 00:36  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Berömd strand och racing
6 år sedan
Seaworld
6 år sedan
På väg tros allt
6 år sedan
O har feber
6 år sedan
Gasparilla
6 år sedan