Stöd Ukraina

Mats_sussis blogg

Söndag 23 November 2008 - Hua Hin

Lata dagar i Hua-Hin

Vi bor på ett litet Guesthouse i Hua-Hin som heter Jinning beach and guest house. Ganska litet ställe 5-10 minuters prommenad från centrala Hua-Hin. 50 meter ner till stranden. Lagomt litet ställe. Rent och snyggt. Allt fungerar bra.
I morgon så måste jag nog ringa till AeroSvit lokalkontor i Bangkok. Resan med Aerosvit gick ju riktigt bra men dom har nog lite dåligt med passagerare så dom håller nog på att pyssla om lite så att dom ska få så fulla flyg som möjligt. Vi fick i alla fall reda på när vi checkade in på Arlanda att vårat flyg den 2/1 inte skulle gå och att dom inte visste när vi skulle få åka hem :-). Jag tror att detta var 5é gången som hemresan har blivit ändrar. Tur är ju att det inte är det sämsta stället att bli strandsatt på ;).
Just det ja. Singhan kostar runt 40 Bath på resturangen. Jag skulle ju berätta det.
Var ut och käkade nyss. Kyckling i krämig svampsås med bakad potatis 185 Bath. Hur gott som hellst.
Nu ska jag ta mig en pilsner.
Puss å Hej!!!
Dela med andra:    

Kommentarer
Mi säger:
Jag är inte bitter!!! Har nyss varit ut med Sune denna helt UNDERBARA vinterdag.. Ska snart åka och hämta pappa och ut på shopping (kan inte stava till det).. Men men... Hoppas ni har det kanon men jag längtar efter er alla.. Puss.. Hälsa mina systrar och leffe..kram..Marie
Postat 2008-11-26 10:56  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Hemma....
15 år sedan
Äntligen Sverige.
15 år sedan
Mellanlandning på hemresan
15 år sedan
Bangkok Royal River
15 år sedan
Solavslutning i Pattaya
15 år sedan