Stöd Ukraina

Milas blogg

Tisdag 27 Februari 2007

Krabi

Hej hej allihoppa :) hur mar ni?Fryser ej? Idag har det varit extremt varmt (for mig iaf) gomde mig i skogen sa mycket jag bara kunde.
Nu ar vi i Krabi, reste hit med bus och bat, det gick ganska fort (5 timmar) och kostade 400Bath/per. Krabi ar en underbart stalle, sa manga vackra kliffar och skona strander. Varje stalle skiljer sig mycket med allt, fran strander och klifar till shopping och tuk tuk.
Vi har varit har i 3 dagar nu och reste lite runt omkring. Paminner lite om sommar Gotland, vart an man gar det ar bara svenskar...jag har sett bara en tysk kvinna pa varan hotell, lite sma trakigt ar det egentligen.
Vi fick bra hotell mitt i centrum...trots har ar en familje stalle och centrum ar bara sma shopping och restauranger. Lite mera action onskas!
Idag akte till Phi Phi orna men bestamde oss att inte overnatta dar och bara ta en dags tour och spara lite mera dagar for Phuket, och dit vi ska imorgon :)
Vatten idag var +30 grader...till och med for mig var der FOR varmt!
Lite svart med bilderna...men jag lovar lovar att fixa det as soon as possible.
Nu ar det dax att packa igen
Kram,M
Dela med andra:    

Kommentarer
Laamira säger:
Hej Sötisar,
Nu när ni är i Phuket, så ta gärna en Taxi (Ingen TUK TUK) och åk runt ön. På den norra delen av ön finns dem vackraste stränderna.
Ni kan be honom köra er till dem dyraste hotellerna. Där e det bara att smile och le när ni går förbi receptionen och ner mot deras vackra stränder.
Många kramar och pussar, saknar Er
Postat 2007-03-03 12:18  Anmäl
Fozzie säger:
Hej Mila,
Hur är läget på Phi Phi nu? jag var där strax innan Tsunamin.

Hälsningar
Staffan
Postat 2007-02-27 18:23  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Vår
16 år sedan
Krabi
17 år sedan
Snorkling
17 år sedan
Samui
17 år sedan
Vidare till Surat Thani...
17 år sedan