Stöd Ukraina

Abjs blogg

Söndag 18 Februari 2007

Koh Phangan Salad Beach

Hej alla dar hemma i sverige. hoppas ni alla har det bra. vi har det helt underbart.
detta stalle ar en av mina favoriter. vilken underbar strand, och vattnet ar underbart turkost.

idag har vi i familjen johansson varit ivag med fam nevelius pa en battripp. forst stannade vi pa ett stalle och snorklade. lite daligt med fisk, men ack vad haftigt. sen akte vi till thong nai pan dar vi bodde forra aret. de hade byggt en ny restaurang, men jag tyckte nog att den gamla var mycket mer charmig. dar firade vi putte som fyllde 17 ar med tarta och singha. gick hur bra som helst med den blandningen.

sen ivag till bottle beach och bada. jattefin strand, som man tydligen bara kommer till med bat. dar badade vi och slappade en timme innan vi for ivag till koh maa och snorklade. och dar jaklar var det fisk, och vilka ena sedan. knallorange med svart och randiga och grona och bla och svart och alla mojliga. det var helhaftigt maste jag saga.

nu ska vi snart ner till restaurangen och kaka middag, klockan har ar halv atta nu.

sen blir det till och packa, for imorron vid tio gar taxin till thongsala for vidare batfard till sista stationen pa var resa, choengmon. dar ska vi tillbringa tre natter innan vi drar hem pa torsdag kvall.

vi har aven traffat pa vara goda vanner suss och per, och det ar sketaskoj, maste jag jaga.

nar vi kommer till choengmon blir det sol och bad och shopping pa kvallarna. har en svaag kansla av att vi maste investera i en till resvaska. den vi har ar av nan konstig anledning full.

hoppas ni alla dar hemma mar bra, usch men vi ses snart igen. ha ha

annbritt o company
Dela med andra:    

Kommentarer
Maran säger:
Chao Tjejen! Later som ni har det underbart, vi har det lite blasigt idag, men annars helt okej, vi har ocksa snorklat o sett en massa fina firrar, ha det gott, dar pa andra sidan klotet.
Postat 2007-02-18 19:41  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Koh Phangan Salad Beach
17 år sedan
Koh Lanta
17 år sedan
Snaaaaart bär det iväg
17 år sedan