Stöd Ukraina

Abjs blogg

Torsdag 8 Februari 2007

Koh Lanta

Hej alla därhemma!
Nu är vi på Lanta och har det underbart. I går hyrde vi en speed boat och hade en helt ljuvlig dag, Vi besökte fyra öar, Koh Hai, Koh Kradan, Koh Muuk och Koh Maa. Snorklat i helt underbara vatten har vi gjort. Jag som inte vågar vara i vatten som jag bottnar i. Men det gick jättebra och jag är sååå stolt. Sen var vi på Kradan och käkade lunch och badade. I det mest underbara vatten ni kan tänka er. Jag har aldrig sett sånt vatten.

I morgon går båten mot Phuket vid åtta på morronen. Då skiljs våra vägar från karin och Morgan som då stannar sina sista dagar på Phi Phi. Vi ska däremot upp till Choengmon stranden på Samui ett par nätter innan vi drar vidare till Koh Phangan.

Hotellet vi bor på nu är jättebra. Stranden är kanon, väldigt lite folk, vilket jag tycker är helt otroligt. Maten är sååå god och singhan likaså.
Sen har jag träffat en tjej som jobbar på Andaman. Har fått flera kramar och hennes adress. henne ska jag skriva till när vi kommer hem har jag lovat.

resan ner gick jättebra, en del illamående och ont här och där för en del, men i övrigt gick allt jättebra.

Nähä vänner nu ska jag gå och fixa nåt och dricka till gubben och mig. Så får vi softa lite på altan innan det är läggdags. Lär bli en tidig kväll eftersom vi ska upp redan vid kvart över sex. Jisses hur ska det gå, vi som sover till nio varenda morgon.

Hej hopp ha det bra allesammans!

Ann-Britt på lanta
Dela med andra:    

Kommentarer
Suss säger:
Skriv mer tjejen!!! Vi ses om ett par dagar!
Postat 2007-02-13 09:58  Anmäl
Suss säger:
Det later som en harlig borjan pa er resa! Ljuvligt ar ordet! Snart ses vi tjejen!!!!!
Postat 2007-02-09 09:53  Anmäl
Maran säger:
Låter som ni har det riktigt härligt. Vi har gjort samma utflykt som er, hoppas ni fick ha grottan för er själva. Visst är det fräckt. Snart har de undervattensbröllop på Kradan också, då går alla i simfötter och cyklop och så kör det bröllop efter bröllop.. :o)
Hope you feeeeel gooood!!
Postat 2007-02-08 20:27  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Koh Phangan Salad Beach
17 år sedan
Koh Lanta
17 år sedan
Snaaaaart bär det iväg
17 år sedan