Stöd Ukraina

368577s blogg

Måndag 31 Juli 2006 - Sverige

Kemer "Turkiet"

Nu på lördag bär det av till Turkiet och Kemer. Jag har inga större förväntningar på några stora överraskningar, då vi kommer till Turkiet. Jag tror att mycket liknar Grekland och Egypten, vi får väl se. Det skall i alla fall bli skönt att komma till värmen i två veckor !!!!!!!!!!!!!!!!
Dela med andra:    

Kommentarer
Grekland säger:
Hej!
Önskar er en trevlig resa i Turkiet!
Det är faktiskt ganska skönt att krypa in i skuggan en stund på ett internetcafé efter en hel dag i solen. Det är ju häftigt med world-wide-web, så långt borta men ändå så nära.
Ser fram emot att läsa era bloggar.
MVH Gerd
Postat 2006-08-04 11:42  Anmäl
Crista säger:
Hej, det låter härligt det verkar vara rätt läge att åka nu med tanke på vädret här hemma. Har själv inte varit i Turkiet så en reserapport ska bli kul. Ingen idé att titta förbi på kaffe då och kaffebrödet har du väl nära till hands. :-) Ha de gott // Crista
Postat 2006-08-03 15:36  Anmäl
368577 säger:
Hej Lotz (Lotta)
Hittar jag ett internetcafe, skall jag försöka att skriva lite blogg från Turkiet, annars får det bli när vi kommer hem. Trevliga bloggar du skrev från Irland, jag läste dem alla.
M.V.H 368577 Jan-Olof och Margareta
Postat 2006-07-31 21:42  Anmäl
Lotz säger:
Hej! Du planerar väl att komma in här och rapportera från din resa emellanåt? Annars ser jag fram emot att höra om det efteråt!
Postat 2006-07-31 21:02  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Vårens första resa
14 år sedan
Guldbröllopsresa
15 år sedan
Tunisien väntar på oss i dag.
15 år sedan
Åter till Thailand
16 år sedan
Kambodja
16 år sedan