Stöd Ukraina

Ingelaks blogg

Onsdag 27 Januari 2010 - Koh Lanta

Igår skolkade jag ifrån meditationen

och det var så underbart...kändes härligt när jag kom på att: just det! DET kan jag ju göra. Och sedan lite rebelliskt även verkligen göra det. Så mycket händer det i mitt liv just nu...

Hade i alla fall en väldigt go dag, kände att jag kunde jobba en liten stund och det kändes gött. Matte bombarderar mig med mail just nu. Jag vill ju sköta mig så att jag kan göra om detta igen och igen och igen och igen..

På eftermiddagen kom M och gjorde manikyr på våra naglar, man ringer till henne så kommer hon. Hon är väldigt bokad så man får vänta några dagar tills hon kommer. I alla fall så tog hon och gjorde fransk manikyr på mina naglar, fixade mina tånaglar med färg och annat....leopardmönster på Filippas naglar(vem har hon fått smaken ifrån) Hon är i alla fall härligt nöjd med resultatet.

Denna lyx kostade oss 70 SEK.

Idag har det varit 35 grader, det är väldigt varmt alltså...just nu är kl 21 på kvällen och jag sitter och svettas...och lyssnar på hög musik ifrån restaurangen...det har varit bröllop på stranden och nu sitter gästerna och äter i rest...så det blir väl party hela natten kan tänka...här som brukar vara så lugnt.

God natt, nu ska jag läsa Hypnotisören...(alla säger ju att den är så himla bra och nu fick jag den av en mamma härnere...)
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

- 8 grader
11 år sedan
Nu närmar sig resan.....
11 år sedan
Äntligen
12 år sedan
Två dar kvar / Filippa.
14 år sedan
Hemresan å hej då / Leo
14 år sedan