Stöd Ukraina

Candys blogg

Torsdag 16 November 2006

Höst? Vinter? eller kanske grön vinter???

Ja, vad säger man....
Ena dagen är det minusgrader och kallt, vinterjackan fram och kall klar luft. Och nästa dag regn, regn och regn. Påminner inte mycket om mitten av november månad. Känns konstigt med vädret. Sommarjackorna har åkt ur garderoben igen. Nu är det 10 grader och eftersom det är november så SKALL vinterjackan på. I Maj kan det vara 10-12 grader och då SKALL sommarkläderna på eftersom det är vår/sommar. Hur fungerar våra hjärnor egentligen...
Om 3 månader befinner jag mig i Thailand och vad tiden har gått fort. Beställde resan i april med massor av hjälp och tips från er (medlemmar på resegiden). Känns underbart att ha detta att se fram emot i detta skitvädret som är nu. Skall åka till Norge nästa helg. (alltids nåt) äta lite norsk mat och prata norska. Hälsa på kompisar är alltid kul. Efter 15 år i Sverige känns det som om man är norsk i Sverige och svensk i Norge. Frustrerande. Vad är det som säger att jag är norsk eller svensk (förutom passet)??? jaja nåt ska man ju fundera över. ha nu en trevlig dag i pissregnet. Merete
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet