Stöd Ukraina

Spinalstenos blogg

Måndag 19 December 2011 - Teneriffa

Här vinner man eller........

Vid ett besök på Teneriffa före jul blev jag med sällskap "uppvaktade" av en danska som delade ut gratis skraplotter - jag skrapade fram 4 stjärnor och tjejen blev utom sig av glädje - vi blev uppsatta i en taxi och åkte till ett kontor där vi blev välkomnade med en drink och ombads att sätta oss ned och berätta vilka vi var och varifrån vi kom och var vi bodde - ålder och anlitad resebyrå osv. - och de frågade om vi kunde stanna ca 1.5 timme - därefter skulle vi få vidare information.

Efter ca 15 min. kom hon som hade delat ut lotterna tillbaka och sade att jag hade vunnit en vistelse på Teneriffa för 750 Euro och fick en bekräftelsekupong om vistelsen men där det också stod att kupongen EJ inkl. flyg - transport till och från flygplats - försäkring eller mat. Kupongen är utställd per 19.12.2011 och signerad med oläsligt namn. Bekräftelse är giltig i 12 månader men måste bekräftas till ett bolag med mail - enquiries@BOARDINGGATE8.COM inom 21 dagar. Jag har mailat flera gånger och fått kryptiska svar och inget annat har hänt. Bakom "erbjudandet" står så långt jag kunnat utreda OraVacation.S.L.

Jag är tämligen god resenär men detta erbjudande skulle jag gärna vilja utnyttja enär det ej är speciellt svårt att hitta en flygstål - vad gör man med ett sådant här erbjudande - är det allvarligt menat eller är det rent skoj - någon som vet?

Mvh
Spinalstenos
Dela med andra:    

Kommentarer
Spinalstenos säger till Ellismellis:
Hej

Du hade helt rätt - efter otaliga försök att finna "vinsten" har jag nu givit upp och tar erbudandet med en "klackspark" - hoppas andra turister lyckas bättre.
Postat 2013-02-07 15:54  Anmäl
Ellismellis säger:
En jättebluff om jag får säga vad jag tror.
Postat 2012-05-16 20:02  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Östersjöns Pärlor
11 år sedan
Här vinner man eller........
12 år sedan