Stöd Ukraina

Mariejohanssons blogg

Söndag 21 Februari 2010 - Mombasa

glom thailand kom till mombasa

har ar paradiset, det ar sa vackert o just nu ar klimatet som thailand, fukltigt varmt o harligt, tjaa lite for harligt.... svettas sa haret ar alltid kaos....
det ar sadan skillnad pa nairobi o mombasa, har ar palmer, stranden fina restyranger rent o vackert... folk ar vanliga det ar tryggare o jag kan inte forestalla mig ett battre stalle.

o alla ni man som hittar fruar i thailand.....kom hit o hitta en vacker fru...... detsamma galler aven kvinnor....
har gor man gratis HIV test som ar klart pa en timme o alla ar valdigt radda for HIV sa det ar inga problem att begara att testa sig.

vi hyr en studio nu med balkong i ett sakert omrade med vakter, murar o sa 950 plus el..... vi valde INTE bostaden pga av sakerheten utan for att den ar fin o omradet ar bra o beachen ar pa andra sidan vagen.... bor mitt emot reef hotel eller mombasa beach, det tar 7 minuter att ga till stranden, hade det inte varit for trad o byggnader sa hade vi sett havet fran oss.... var lagenhet ar inte moblerad, ska stanna har ett langre tag sa jag koper mobler lite da o da....
planerar brollop hoppas det blir om en manad.................

jo korkortet forresten det har jag nu....

ska besoka en skola for gatubarn o foraldra losa och se vad jag kan gora for att sponsra dem, kanske jag borjar jobba dar...
bvor granne med SOS barnbyar men jag har inte sett nagra barn, det verkar stangt.... akta er innan ni skanker pengar till dem........
ska kopa balkomgmobler nu o ta en ol pa balkongen sedan mat o darefter stranden....
ma sa gott..........
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet