Stöd Ukraina

Laplanders blogg

Måndag 5 Mars 2007

fiskeresa .

Precis hemkommen från en kortare fiskeresa till SM i mormyskafiske som i år arangerades på långsjön nere vid Trosa,
det gick väl inte precis jättebra jag hamnade väl någonstans i mitten av resultatlistan men en dam ifrån gästrikland som åkte tillsammans med oss segrade i sin klass så det var iallafall jätteroligt och dessutom så kvalificerade sig en bekant till oss ifrån dalarna till VM som går i Ryssland nästa år,förutom detta så hade vi det trevligt och bra väder så det finns inget att klaga på för min del.

Jag känner mig ganska sliten nu så jag har börjat att kolla i dessa frestande resekataloger som jag hämtade på resebyrån härom dan,
så nu börjar väl spejandet efter någon billig resa till någon vacker eller rolig plats på vårt vackra klot, den som lever får se vart det bär av om det nu blir någon resa det är trots allt mycket som ska stämma

resan ska vara prisvärd, frugan ska vara fri från prov och skrivningar på sin distansutbildning, dessutom jobbar hon när hon inte pluggar, barnen ska ha ledigt från skolan, någon som fixar med ponnytravarna medans vi är borta osv. så det är inte helt okomplicerat att resa nu för tiden, men å andra sidan så är det desto mer uppskattat av alla när man väl fått alla bitar att falla på plats.

Nu är det dags att göra kväller för jag känner mig ganska trött efter helgens strapatser.
mvh Bosse.
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Vilken sommar!
13 år sedan
Fisket avslutat.
14 år sedan
Fisket avslutat.
14 år sedan
Lanzarote här kommer vi.
14 år sedan
Höstrusk.
14 år sedan