Stöd Ukraina

Makes blogg

Torsdag 31 Januari 2008

En vecka kvar

Hej

I dag skall jag hämta visum på Floragatan 3 i Stockholm. Den kostade 200 kr för 60 dygn. Har försökt planera att ta med så lite som möjligt , men det verkar omöjligt. Speciellt skor och kläder. Vill inte köpa ännu mer kläder då garderoberna är fulla !
På jobbet är det stressigt, det nya programmet har en hel del barnsjukdomar. Har märkt att min stresströskel är väldigt låg nu, kan bli frusterat när det inte funkar. Har t.o.m fått be om ursäkt för att jag brusat upp!
Det här var nog rätt beslut för annars hade jag gått i väggen med buller och bang och eftersom jag varit rejält utbränd en gång så vill jag aldrig uppleva det igen.
Har försökt träffa barnbarnen extra mycket, kommer att sakna dem så klart. Var och köpte fördelsedagspresenter till dem alla, eftersom alla är födda i februari. Väldigt praktiskt!
Nu stundar 60-årskalaset i Västerås i helgen och sedan börjar nedräkningen. Undrar hur många gånger jag kommer att kolla att allt är med!!!
Man får tacka den tekniska utvecklingen med tillgänglig Internet överallt för utan den skulle jag inte kunna åka.

Ha det så bra jag hoppas att körsbärsträdet blommar då jag återvänder!

Marjo
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet