Stöd Ukraina

Makes blogg

Fredag 8 Februari 2008

Dagen d......

I dag bär det iväg till äventyret, en långresa till Thailand. Första anhalten blir Helsingfors där vi övernattar hos goda vänner. På lördagmorgon 09.40 avgår flyget till Bangkok. Därefter transfer till Pattaya där vi har bokat hotell för 5 dygn för att ha möjlighet att besöka släkten i Jomtien.
Sedan åter transfer till Hua Hin där vi hyrt lägenhet för resten av vistelsen utom de två sista dagarna som vi skall tillbringa i Bangkok. Lägenheten blir vårt bas för andra utflykter.
Resans viktigaste ändamål är ju att bara varva ner, tänka på hur vi vill leva resten av vårt liv och försöka få kroppen att återhämta sig totalt för all stress och alla "måsten".
En fin bild på barnbarnen, tre pojkar i åldrarna 7, 2 0ch 1 år är nedpackad. Om jag saknar något hemifrån så är det deras mjuka armar kring min hals och orden "mummi, jag tycker så mycket om dig".
Jag skall försöka skriva på min påbörjade självbiograf när jag väl gjort mig hemmastadd. Men inte heller detta får bli ett måste.
Om jag så vill så skall jag bara ligga i havet och njuta!! Ha det så bra allihopa, vi kanske syns i vimlet för det verkar som om alla skall till Thailand.

Marjo
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet