Stöd Ukraina

Fridolins blogg

Onsdag 24 September 2008 - Ulaanbaatar

En forsta halsning fran vackra Mongoliet

Hej alla!

Skickar en kort halsning fran Ulaanbaatar, Mongoliets huvudstad. Har inte varit latt att fa tid att skriva, nu ar klockan halv ett pa natten och vi skall upp tidigt sa det far bli ett kort inlagg.

Hittills har resan gatt jattebra, transsibiriska gick over forvantan och bade Ryssland och Mongoliet har varit valdigt intressanta lander att besoka. I synnerhet Mongoliet har fastnat i mitt hjarta, landet ar sa otroligt vackert och manniskorna valdigt trevliga. Onskar jag kunde stanna har ett par dagar till och utforska huvudstaden mer men imorgon ar det taget mot Kina som galler.

Jag stormtrivs an sa lange och Sverige kanns valdigt langt bort...det ar lite konstigt hur latt man anpassar sig till ett annat liv.
Har massor att beratta men far ta det nar jag kommit fram till Kina om ett par dagar, forhoppningsvis kan jag aven ladda upp nagra foton da.

Hoppas ni alla har det bra hemma i Sverige!

Kramar fran Fridolin

Reine halsar!
Dela med andra:    

Kommentarer
Marie_gbg säger:
Hej Frida. Det känns som att det var igår du åkte. det har redan gått några veckar! Det är så kul at följa din resa!
Kram!
Postat 2008-09-30 22:04  Anmäl
Ziesta säger:
Hejsan! Spännande! Så du gillade Mongoliet ändå.. har för mig du var lite skeptisk? :-) Ska bli skoj se lite foton sen! Här hemma lunkar allt på.. bokmässan till helgen.. nästan lika spännande som transibiriska.. nä.. haha..
Kram
Postat 2008-09-25 09:11  Anmäl
Ellinor säger:
Kul att höra från er!
Postat 2008-09-25 08:35  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet