Stöd Ukraina

Mpcs blogg

Lördag 30 Maj 2009 - Malmö

Eagles

I går så var vi o såg på en av våra favoriter som heter Eagles ett band får usa som start sin Europa turnering på 60 dagar som hade sin start i Malmö det var första gång dom var här. Som förman så spelad Paul Carrack han var med i ett gupp som heatet Mike & the mechenics o här kommer ett prov smak på dom. http://www youtube.com/watch?v=fIs9HFN7S58 Men först så var vi på masala en indisk restaurang å åt innan vi tog oss ut till den gammal fotbolls arena konserten var i tre timmar Publik: 15 111. Inte illa ock här kommer Paul Carrack men man har sparat dom bästa till sist .In kommer på sen ett gäng gamla gubbar en långhårig kille som man skulle tro hade fastnat i 70 talet. Dom drog i gång med en enda gång dom kallar sig Eagles o man fick hör låtar ifrån alla deras skivor som ex o lite senare så kom o sen kom samt

O det var ett axplock av vad dom spela den kvällen för oss danska o norrmän o finnar som hade tagit sig ner till Malmö för att få se en ganska bra Konsert lite höga toner i mellan åt den var slut efter ca tre timma lyssnade på två mycket bra band så bra det hemåt med tåget min fru hade lagt upp färdplane så vi inta miss något utan alt gick bra det funka men bussar tåg väll hem kl. 02.00 så var det bara till o hoppa i sängen skull upp i gen klockan 06.00 för att spela golf .
Dela med andra:    

Kommentarer
Femtioplus säger:
Hej Mpc:) gjorde ni detta du och din fru =lyckliga du:) Jag ville dit, men tyvärr inga av mina vänner... och så var dom så nära!!!
Gamla gubbar:) men spela kunde dom:)
Postat 2009-08-09 20:47  Anmäl
Crista säger:
Härligt med konserter...lyssnat på detta också...Eagles är ju gamla godingar.
Jaha men upp och golfa skulle du...haha..
Postat 2009-06-01 22:51  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Besöka Normandie
5 år sedan
golf på hög ni vå
11 år sedan
Madrid
12 år sedan
Ao nang
13 år sedan
Ao nang
13 år sedan