Stöd Ukraina

Maddecks blogg

Torsdag 4 Januari 2007

Det suger

Det suger i restarmen. Så fort vi varit på en resa vill jag börja planera en ny. Och nu har jag ingen planerad, känns lite jobbigt. Men kollar runt lite efter idéer, skulle kunna åka en kortis i februari. Funderat lite på en charter till Dubai, men vi får se. Kanske väntar lite och tar en vecka i Spanien i april.
Hur som helst är det ju kul att bara spåna lite, och läsa om andras resor så länge.
Jag har en resa inplanerad nästa år i och för sig, men det är ju långt dit... Då åker vi till USA, till florida till att börja med och kanske även till Californien, vi får se. Håller som bäst på att kolla efter bra boenden, har du nåt tips så skicka gärna dom till mig!
Hej så länge
Dela med andra:    

Kommentarer
Memmie säger:
Det där känner jag igen! Jag har inte heller någon resa på gång och det är inte alls kul. I och för sig blir det nog en resa till New York i slutet av året, har aldrig varit där så det ska bli kul, men det är ju länge kvar... Vart i Florida ska ni åka? Jag är enormt sugen på att åka dit igen. Vill du ha tips på bra boende nära Orlando kan jag varmt rekommendera Hilton Grand Vacations Club vid Sea World. Finaste stället jag någonsin bott på och den skönaste sängen jag någonsin sovit i!
Ha det!
Postat 2007-01-04 13:00  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Hemma
10 år sedan
Sista veckan
11 år sedan
Siesta key
11 år sedan
Orlando
11 år sedan
Vi reser vidare
11 år sedan