Stöd Ukraina

Harrieths blogg

Fredag 16 Juli 2010 - Bardolino
Resealbum: Italien 2010

Dags att dra vidare

Efter tre nätter hade vi två nätter då vi inte visste vart vi skulle bo. Vi bestämde oss för att ta båten till Bardolino och försöka hitta ett bra hotell att bo på. Krister var lite nervös eftersom det var så svettigt att ta sig till hotellet i Limone. Han såg inte fram mot att släpa väskor fram och tillbaka längs gatorna i hettan. När vi kom fram satte vi oss på ett cafe alldeles intill hamnen och besällde in kaffe för att stärka oss innan sökandet skulle börja. Jag gick på toaletten och upptäckte att det fanns en pool på baksidan. Eftersom det såg så inbjudande ut gick jag in igen för att kolla om det var ett hotell i samma byggnad och mycket riktigt, det var det och de hade rum lediga. På två minuter hade vi hunnit både beställa kaffe och hitta hotellrum! Dessutom var hotellet ett av de renaste jag någonsin satt min fot i. Bra service, fin frukost och en superfin pool, hotell Castullo kan rekommenderas http://www.hotelcatullobardolino.it

Bardolino var supervarmt men mycket mysigt och trevligt och med en strandpromenad ända till Garda höll vi igång promenerandet även dessa dagar
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Från Venedig till London
13 år sedan
Venedig
13 år sedan
I Fumane utan bil
13 år sedan
Dags att dra vidare
13 år sedan
På toppen
13 år sedan