Stöd Ukraina

Flys blogg

Fredag 5 Januari 2018

Dag 8 - Cozumel, Mexico

Sovmorgon till 09.30 eftersom min utflykt inte var förrän 12.30. Bufféfrukost. Gick iland lite tidigare och gick en runda, men det var mest shopping som erbjöds i närheten. Vi var idag på Cozumel som också tillhör Mexico Idag var det tur med ubåt som gällde. Åkte först taxi från där båten låg sen åkte vi båt ca 20 min innan vi kom till u-båten. Det var ganska blåsigt denna dag, så det var lite äventyrligt att gå från båten till U-båten, men det gick bra. Det var kul att ha åkt med en sådan, men det var mest småfisk vi såg. Vi dök ner till 100 feet, ca 30 meter. På tillbakavägen bjöd de på tequila… Det hade aldrig gått i Sverige… När vi kom i land fick vi ett certifikat att vi hade åkt u-båt.
Väl tillbaka och när vi skulle borda båten så stod personalen och dansade för oss och delade ut glass mm. Verkligen uppskattat!
Därefter blev det lite mat i buffén och en finkaffe på det. Därefter en drink i solnedgången sen ombyte och milion dollar Quartet (broadwaymusikal). Skulle egentligen gått 22.15, men ändrade till 19.30, då jag ville gå på kvällens glow-party. Så efter showen blev det middag i ala carte. Efter det ombyte till helvitt och glowpartyt. Var där inte så länge, tog också en drink i bliss-nattklubben innan sänggång vid 01.00.
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Hemfärd
39 veckor sedan
Långa promenader
39 veckor sedan
Kvällen var bäst
39 veckor sedan
Avfärd
39 veckor sedan
Sista dagen
47 veckor sedan