Stöd Ukraina

Flys blogg

Torsdag 4 Januari 2018

Dag 7 - Costa Maya, Mexico

Idag hade vi ankrat på vid Costa Maya som tillhör Mexico. Upp vid nio och åt en ohälsosam frukost igen... Gick av båten 10.30 för avfärd till en bokad beach. Tyvärr var det inte samma standard som gårdagens, och den igår var gratis, dock var det öppen bar, så man fick börja dricka tidigt istället :-) Vädret var soligt idag, men tyvärr låg jag mest i skuggan eftersom jag var lite bränd från gårdagen.
Tillbaka på båten vid 15.30 och då blev det lite lunchbuffé, sen tog jag en finkaffe. De har gratis kaffe på buffén och i restaurangen, men det är ju typiskt amerikanskt, så det går ju inte att dricka, men sen säljer de finkaffe som är OK – men det är rätt lustigt, all alkohol, läsk mm är gratis, men en god kopp kaffe kostar…
Vid 5 blev det en mohjito i solnedgången sen ombyte.
Ville se stand up idag också, var egentligen fullbokat, men de tryckte in mig. Efter det blev det först 70 och sen 80-tals party på h2o, nattklubben högst upp, ute och under stjärnorna. Bra tryck och väckte en del nostalgi. Bästa partykvällen! men jag la mig redan vid 0.30, tillsammans med ännu en skulpturdjur på sängen!
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Hemfärd
38 veckor sedan
Långa promenader
38 veckor sedan
Kvällen var bäst
38 veckor sedan
Avfärd
38 veckor sedan
Sista dagen
46 veckor sedan