Stöd Ukraina

Reslustas blogg

Söndag 14 Juni 2009

Cypern....1 vecka

Har nu bokat en sista minuten..till ett över pris. men vill så gärna ha en vecka i solen.
Är så trött på detta svenska väder vi har, visst just nu skiner solen men hur varmt är det?
Har varit i Cypern 2 ggr men det va jätte jätte längesedan typ 20 år sedan...har nog ändrat sig en hel del.
men det ska bli så skönt att få komma iväg... äta gott ,sola njuta av värmen.. visst det är inte Thailand och det är bara 1 vecka, men det ska bli så härligt.
Eftersom jag ska jobba nästan hela sommaren så är detta ett välkommet avbrott, tillfälle att ladda batterierna.
Det är bara så synd att resorna inte va billigare, hade så gärna velat ha med sonen och hans flickvän.. men med priserna så hade jag tyvärr inte råd..så just nu känner jag mig mycket egoistisk.
Nu får jag fixa tvätten...så vi har med oss det vi vill rent...*l*
Ni får alla ha en trevlig midsommar
kram
Dela med andra:    

Kommentarer
Gullsing säger:
Hoppas att du får lika fint väder som vi hade på Mallorca. Vi kom hem därifrån i förrgår. 24 grader i skuggan första veckan dagtid och 27-28 sista dagarna på vår fjortondagars semester.

Trevlig Midsommar.

Gilla
Postat 2009-06-18 22:08  Anmäl
Mape säger:
Ha det så gött,trevlig Midsommar på er alla,så ses vi på er nästa semestertripp// Mabel
Postat 2009-06-15 19:42  Anmäl
Sofieja säger:
Cypern är helt underbart tycker jag. Har varit där 2 gånger, första gången i början på 90-talet och sist 2005.
Ha det såååå gott och njut.!!

Mvh
SofieJa
Postat 2009-06-15 08:37  Anmäl
Lotta08 säger:
Det är så skönt att bara få ta sig en vecka med sol och bad.Det är precis som om livsandarna återvänder!
Ha en riktigt skön vecka!
//Lotta.
Postat 2009-06-14 14:20  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Tbx igen...
13 år sedan
JIPPI!!!!! e såå lycklig :)
14 år sedan
söndag...
14 år sedan
en vecka efter...
14 år sedan
Lugnet har in funnit sig
14 år sedan